Samen bouwen aan een plek voor de buurt

Deze zomer start diaconaal pionier Marc Wopereis met De Tuin van Oost: een reeks van zo’n 16 vrijdagmiddagen bij de Oosterkerk waar ontmoeting, creativiteit en verbinding centraal staan. Een plek waar buurtbewoners samenkomen, elkaar leren kennen en zich welkom voelen. Om dit mogelijk te maken, is Marc op zoek naar betrokken vrijwilligers. Vooral één of twee mensen die samen met hem de organisatie willen dragen, én mensen die af en toe willen helpen op vrijdagmiddag zijn van grote waarde. Wil jij bijdragen aan een warme, open plek in de buurt?

Samen bouwen aan een plek voor de buurt2026-04-16T10:52:25+02:00

Benefietconcert Militaire Band van Oekraïense Grondtroepen

In samenwerking met Stichting Steun Oekraine en Front Aid bieden we het benefietconcert van het Militaire Orkest van de Oekraïense Grondtroepen in de sfeervolle Oosterkerk aan. Het belooft een mooi concert te worden, waarin verdriet en herinnering wordt afgewisseld met hoop en blijdschap voor de toekomst.

Benefietconcert Militaire Band van Oekraïense Grondtroepen2026-03-18T16:46:49+01:00
Ga naar de bovenkant